Toggle Menu

PINAR KELEŞ

Dijital Pazarlama Uzmanı

Dijital Pazarlama Üzerine Okumanız Gereken Kitaplar

Dijital pazarlamaya dair bu kitaplar; sosyal medya yönetimini ve dijital pazarlama dilini öğretirken geleneksel pazarlama ile dijital arasındaki farklı noktalardan video reklamcılığına kadar birçok farklı konuda çok önemli bilgiler edinmenizi sağlayacak. Özellikle dijital pazarlama alanına yeni giriş yapıyor ve bu alanda kendinizi geliştirmek istiyorsanız kütüphanenizde bu kitaplara yer açın derim.

Dijital Pazarlama / Damian Ryan

‘’Dijital kuşağa seslenmek için pazarlama stratejileri’’

Dijital medya ve pazarlamanın önemli isimlerinden biri olan Damian Ryan tarafından kaleme alınan bu kitap için; dijital pazarlama alanında sizi fazlasıyla nitelikli bilgiye boğacak ansiklopedi tadında bir kitaptır diyebilirim. Kitapta pazarlama alanında birbirinden farklı başarılı isimlerin tecrübeleri ve etki yaratmış dijital pazarlama çalışmalarına verilen örneklerle teoride verilen bilgilerin pekiştirilmesi de sağlanmıştır. Dijital pazarlamaya dair kapsamlı bilgi edinmek için hemen bu kitabı satın almayla işe başlayabilirsiniz.

dijital pazarlama

Sosyal Medya Pazarlama / Prof. Dr. İbrahim Kırcaova & Yrd.Doç.Dr. Ebru Enginkaya

Sosyal medya pazarlamacılığına yeni giriş yapıyorsanız bu kitabı hemen edinmenizi tavsiye ediyorum. Sosyal medya yönetimi konusunda size rehber olabilecek bir kitaptır. Ayrıca pazarlamanın önemli isimlerinden biri olan İbrahim Kırcaova’yı da dijital kanallarda yakından takip etmenizi öneririm. 

sosyal medya pazarlama

Küçük İşletmeler İçin Sosyal Medya Rehberi / Funda Güleç Yalçın

Sosyal medya pazarlamasına dair kapsamlı bilgi edinebileceğiniz Küçük İşletmeler İçin Sosyal Medya Rehberi size; sosyal medya kanalları hakkında temel bilgileri vermekle kalmıyor, bu kanalları nasıl daha etkin kullanabileceğinizi de aktarıyor. Ayrıca sosyal medya terimleri, sosyal medya yönetim araçları hakkında da önemli bilgiler aktarıyor.

sosyal medya pazarlama

Sosyal Medya Sanatı / Guy Kawasaki& Peg Fitzpatrick

Canva’nın pazarlama müdürü Guy Kawasaki ve Sosyal medya gurusu Peg Fitzpatrick’in birlikte kaleme aldıkları sosyal medya sanatı; yazarların okuyanlara verdikleri, her sosyal medya kanalına ayrı yaklaşım teknikleri, markaların sosyal medya kampanya ve yönetim örnekleri ile özellikle sosyal medya pazarlamasına yeni başlayanların okuması gereken kitaplar arasında yer almaktadır.

sosyal medya sanatı