Toggle Menu

PINAR KELEŞ

Dijital Pazarlama Uzmanı

İşletmeler Neden Facebook'ta Yer Almalı?

Sosyal medyanın kralı olan Facebook,  2004 yılında Mark Zuckerberg tarafından tasarlanan bir sosyal ağ hizmetidir. Bildiğimiz üzere ilk olarak Harvard öğrencileri için bir iletişim ağı olarak tasarlanan Facebook 2006’da tüm dünya genelinde kullanıma açıldı ve o gün bugündür modern iletişimi temelinden sarsarak değiştirmeye devam ediyor. Facebook’un, 7’den 70’e herkesi etkilediği bir ortamda işletmelerin, markaların ana pazarlama kanallarından biri olması ise kaçınılmaz.

facebook işletmelere faydalari

Hepimizin bir nüfus kimliği varsa bence Facebook’ta e-ticaret sitelerinin, web sitelerinin kısacası her işletmenin dijital kimliğidir. İncelediğimiz markanın kim olduğunu, neler yaptığını Facebook sayfasını ziyaret ederek öğrenebiliyoruz. Bu durumda işletmelerin dijital ortamda varlıklarını sağlıklı sürdürebilmeleri için Facebook'un gücünü kullanmaları gerekmektedir. Marka bilinirliği yaratma, ürün satışı yapma veya üye datası toplama gibi önemli hedeflere Facebook aracılığı ile ulaşılması sanıldığı kadar zor değil. 

Facebook'un size sunduğu araçlar ve kaynakların yardımı ile doğru bir analiz ve strateji ile işinizi büyütebilirsiniz.